Wieloletnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowo - finansowej pozwoliło nam zebrać szereg dobrych praktyk z którymi chcielibyśmy podzielić się z każdym, kto planuje kariere w tym obszarze. Szkolenie kierowane jest więc głównie dla osób rozpoczynających działalność gospodarczą związaną z akwirowaniem ubezpieczeń i produktów finansowych oraz dla tych przedsiębiorców, którzy oczekują wsparcia związanego z zasadami funkcjonowania własnej agencji/multi-agencji.
Zagadnienia, które obejmuje sesja strategiczna :
- Podstawy planowania i kontroli biznesu
- Organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem)
- Podstawowa wiedza z zakresu prawa i podatków
- Podstawy przedsiębiorczości - ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki prowadzenia działalności w branży ubezpieczeniowo/finansowej
W wyniku udziału w sesji strategicznej uczestnicy:
- Nabędą podstawowe umiejętności zarządzania małym przedsiębiorstwem,
- Poznają podstawowe zasady organizacji czasu pracy,
- Nabędą wiedzę co do zasad funkcjonowania przedsiębiorstwa i ciążących obowiązkach (prawnych, podatkowych, ubezpieczeniowych),
- Nabędą podstawowe umiejętności tworzenia i realizowania planów biznesowych
Sesja strategiczna składa się z 8 modułów w ciągu dwóch dni warsztatów i prezentacji.