Wieloletnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowo - finansowej pozwoliło nam zebrać szereg dobrych praktyk z którymi chcielibyśmy podzielić się z każdym, kto planuje kariere w tym obszarze. Szkolenie kierowane jest więc głównie dla osób rozpoczynających działalność gospodarczą związaną z akwirowaniem ubezpieczeń i produktów finansowych oraz dla tych przedsiębiorców, którzy oczekują wsparcia związanego z zasadami funkcjonowania własnej agencji/multi-agencji.

Zagadnienia, które obejmuje sesja strategiczna :

  • Podstawy planowania i kontroli biznesu
  • Organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem)
  • Podstawowa wiedza z zakresu prawa i podatków
  • Podstawy przedsiębiorczości - ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki prowadzenia działalności w branży ubezpieczeniowo/finansowej

W wyniku udziału w sesji strategicznej uczestnicy:

  • Nabędą podstawowe umiejętności zarządzania małym przedsiębiorstwem,
  • Poznają podstawowe zasady organizacji czasu pracy,
  • Nabędą wiedzę co do zasad funkcjonowania przedsiębiorstwa i ciążących obowiązkach (prawnych, podatkowych, ubezpieczeniowych),
  • Nabędą podstawowe umiejętności tworzenia i realizowania planów biznesowych 

Sesja strategiczna składa się z 8 modułów w ciągu dwóch dni warsztatów i prezentacji.