afl_013K.jpg

Krzysztof Lasota

Expert ds. Strategii i planów rozwoju firm sektora MŚP Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – budował i nadzorował budowę strategii rozwoju dla ponad 200 firm.

Od ponad 20 lat zarządzający różnej wielkości zespołami (największy liczył ponad 500osób), 10 lat doświadczeń korporacyjnych podczas pracy dla spółek z ING.

Współpraca z takimi Firmami jak: Premium Financial, Vienna Insurance Group, Nowe Motywacje, Boston Consulting Group, ODiTK, Nationale-Nederlanden, ING Bank i wiele innych.

Z sukcesami wdraża najnowsze rozwiązania biznesowe, budował i restrukturyzował zespoły sprzedażowe. Doświadczenie zdobywał w kraju i za granicą uczestnicząc w projektach międzynarodowych. Autor i współautor wielu wdrożonych projektów, miedzy innymi: strategii i programów rozwojowych, podniesienia jakości sprzedaży i obsługi, standaryzacji działań marketingowych, utrzymania pracowników, rekrutacji i wdrażania kandydatów do pracy, budowy ścieżek kariery pracowników, systemów motywacyjnych dla różnych grup pracowników, sprzedaży franczyzowej.

Praktyk, umiejący dobierać odpowiednie instrumenty stosownie do bieżących potrzeb.

afl_002K.jpg

Krzysztof Jasek

Dyplom Master of Business Administration (MBA) Uniwersytetu Warszawskiego (Międzynarodowe Centrum Zarządzania – później Akademia im.Koźmińskiego), Mgr inż. Wyższej Szkoły Inżynierskiej w Opolu

Szkolenia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania zespołami sprzedażowymi, budowania efektywnych zespołów sprzedażowych, zarządzania zmianą, komunikacją interpersonalną

W latach 1996-2006 menadżer różnych szczebli zarządzania (Unit Manager, Dyrektor Oddziału, Project Manager) w ING Nationale Nederlanden Polska SA, budował efektywne zespoły sprzedażowe na różnych poziomach terytorialnych, wdrażał nowe projekty biznesowe

W latach 2006-2007 Dyrektor Rozwoju Biznesu w RB Expert SA –pośrednictwo finansowe i doradztwo inwestycyjne

W latach 2007-2009 roku Dyrektor Handlowy w Clarena Polska - lider na rynku kosmetyki profesjonalnej.

Marek_Swoboda_Fotografia-9053_Magda_Sesja_Business.jpg

Magdalena Krelińska

Absolwentka Wydziału Filologicznego i Nauk o Kulturze Uniwersytetu Śląskiego. Realizatorka projektów unijnych na rzecz osób wykluczonych społecznie- asystent zatrudnienia.

Kilkuletnie doświadczenie zarządzania projektami redukcji wpłat na PFRON o zróżnicowanej skali, aktywizacja i pośrednictwo pracy osób z niepełnosprawnością. Szkolenie kadry zarządzającej z rekrutacji, komunikacji i aktywizacji osób z niepełnosprawnością oraz budowanie wizerunku firmy odpowiedzialnej społecznie.

Uczestniczyła w projektach doradczych związanych z restrukturyzacją i optymalizacją małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. W ramach programu współfinansowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, zbudowała plany rozwoju i określała kierunki rozwoju kilkudziesięciu firm. Przeprowadzona analiza dotyczyła perspektywy procesów, infrastruktury nauki i rozwoju, rynku oraz finansów firm, na ich podstawie powstał Plan Rozwoju firm na lata 2017- 2019.

Antonina Lasota_rak.jpg

Antonina Lasota-Rak

Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, ukończyła kierunek Psychologia zarządzania i marketingu. Przez 6 lat pracowała jako specjalista ds. marketingu i HR w jednej z największych firm deweloperskich we Wrocławiu (Archicom). Następnie pełniła funkcję Marketing Managera w agencji kreatywnej OMI Media House, gdzie prowadziła projekty marketingowe dla polskich i zagranicznych marek (min. Wago Elwag, Fibaro, SKANSKA).

Obecnie niezależny ekspert marketingu, kreowania wizerunku i HR. Wspiera indywidualnych klientów w prowadzeniu komunikacji marek, których są właścicielami. Tworzy strategie marketingowe, oparte o biznesowe realia danej branży i możliwości Klientów. Prowadzi procesy rekrutacyjne na stanowiska specjalistyczne i menagerskie w różnych branżach (marketing, administracja, budownictwo, sprzedaż, HR), przeprowadza badania kompetencji i potencjału pracowników, prowadzi exit interview oraz doradza w obszarze “miękkiego” HR i employer branding. Brała udział w szkoleniach organizowanych przez Harvard Business Review oraz licznych konferencjach branżowych.